Asilllll her şey nasiptir. Siz elinizden geleni yapıyorsunuz olursa olur olmazsa olmaz. 1 yaşından sonra çokta gerekli değil bence. Daha iyi yemek yer, uyku kalitesi artar emme yüzünden kalkmaz filan. Bunlar bırakırsa artıları. Emmesi de güzel olur ama inanın kendinizi boşa yıpratıyorsunuz. Sadece rahatlayın yapmanız gerekenleri yapın mücadele edin ama akışa bırakın