Nzr
Besafe izi comfort 3x modeli bizim ki, oğlum rahat 2 saat duruyor içinde sonrası sıkılıyor ama dediğim gibi mola verip biraz hava aldırıp devam ediyoruz. Ben pek uyku pozisyonunda bana rahat gelmiyor ama nedense, çocuğun kafası öne kayıp duruyor, bugün tercih edecek olsam farklı model bakardım sanırım. Ama ben dışında kullanıpta memnun olmayan yok. Güvenlik konusunda diyecek bir şey yok ama, adac testinden geçmiş bir marka.