gul Bebeğim 4100 gram, 3 numaranın sınırındayız. Yeni bez alacağım 3 numaraya geçsem sızdırma yapar mı? Siz ne zaman geçtiniz?
AslhanDivarc gul benim kızim 4 kusurken gectim sleepy di ama biraz buyuk durmuştu poposunda guzel gozukmuyodu ama primanin 3 numarasi daha kucuk sleepyden