Busraa3535 ben iki gün önce kestim. 23 aylık oğlum her zaman saçma sapan zamanlarda istediği için zor durumda kalıyordum. Geçen gün göğüs uçlarına peçete koydum etrafına da yara bandı yapıştırdım. Oğluma da ‘meme uff olmuş şimdi emersen doktor sanada iğne yapar’ falan dedim. Oğlum iğneden çok korkuyor. Bugün 3.günümüz uyurken de meme isteyen bir bebekti, gündüz uykusunu uyumadan önce süt içiyor ayağımda sallayarak uyutuyorum artık. Gece uykularını babası uyutuyor. Arada aklına geliyor bi istiyor geri vazgeçiyor