Kızım 21 aylık. Memede uyuyan bi bebek. Bir aydır çok zorlamaya başladı çok zor uyuyordu bende 2 gündür kendi kendine uyumasını sağlıyorum. Dün kucağımda uyuyakaldı. Gece de aynı şekilde meme vermedim çokta ağlamadı. Bugün de yine gece 2 kere kalktı vermedim yine Ağlamadı ama sabaha doğru uyandığında çok ağladı çok istedi bende sakinleştiremedim çokta uykusu vardı mecbur meme verdim öyle uyudu. Niye böyle yapmış olAbilir acaba düzene girer mi ki. Gece uyanmaları biter mi? Kucağımda uyuyor