Ben en başından beri normal deterjanla yıkıyorum. Hatta bebeğin kıyafeti azsa bizimkilerle atıyorum. Çoksa ayrı bi makina yapıyorum. Bi sorun yaşamadım. Alerji belirtisi gösterse alacaktım ayrı bebeye özel deterjan ama göstermedi. O yüzden böyle devam.