Bizde 7 aylık 4 günlüğüz ek gıdaya geç başladık. Bizimki suda bekletilmiş kibrit kutusu kadar peynir ve yumurta sarısı ile kahvaltı yapıyor. öğleden sonra sebze çorbası veriyorum. Gün içinde de meyve ve yoğurt veriyorum. 3 veya 4 kez mama ile besleniyor. Pütürlü veremedim henüz ama artık denicem bende.