Yasemin9 Merhabalar eşim polis Giresun’da yaşıyoruz tayin çıktı ve yazdık ama ipka verdik gitmek istemiyoruz çıkmama ihtimali var mı sizce ne zman belli olucak sonuçlar bilgisi olan var mı
Lulemom Yasemin9 2 haziranda açıklanacak diyolar. İpka durumu da şans işi. Biz adanadayız geçen sene kimsenin ipkası kabul olmadı. Sağlık vs önemli durumu yoksa tabi. Bu sene nasıl olur bilinmez.
Poyrazedis Daha açıklanmadı bende Adana’da yım deprem bölgesinde olan herkesin ipkası kabul olmş dıyorlr ama bilemıyorm bizde tayinciyiz bu sene inş ilk tercihimiz gelir
Caglarege03 Mamaftma eşime sordum canim da balon habermis gerçekliği yok. Hiç bir zaman açıklama yapmaz EGM dedi