Arkadaşlar Bebeğim 40 günlük. 14 gün öncesine kadar her gün kaka yapardı.Düzeni değişmemesine ragmen bir anda 10 gün boyunca kaka yapmadı lavman yaptırdık,bebeğim rahatladı.sonraki 4 gün boyunca yine yapmadı. Hastaneye götürdük tahlillerin hepsi normal ama yine yapmıyor.yani En ufak bir kaka çıkışı yok.sürekli ıkınıyor. Gece deliksiz uyuyamıyor.Fitil verdiler ama onu da kullanmak istemiyorum. Bagırsak tembelliği yapar diye. Yardımcı olun bana,bunu yaşayan başka biri var mı? 🙏🏻