Umarim doktorunuz onermistir mama ile besleniyor diye direk ek gidaya gecen anneler var oysaki ilk 6 ay anne sutu yada formul mama yemeleri gerekiyor kilo alimi yavassa doktorla bu durumda erken baslatmak durumunda kaliyor.benim bebegim sadece mama ile beslenmesine ragmen doktorumuz 6,5 ayda baslatti kilo alimka gayet iyidi 5. Ayda dogum kilosunun 2 katina ulasmasina bakiliyor.bebeklerin mide ve bagirsaklari 180 gunde tamamlaniyor