Kızlar beşikten mi sıkıldı naptı anlamadım üç tane beşiği var toplam biri park beşik biri büyüyen beşik biride yemi doğarken almıştık nasıl anlatsam bilemedim ama hala giriyor içine suan park beşik kullanıyoruz ama çok dönüyor huzursuz bende smdi salona bi kaç şey serdim popişini kaldırıp uyudu hemen acaba artık beşikte uyumak istemiyor olabilir mi ya oda içinde daha çok ufak