Bir yıldır korunmadigimiz halde gebelik olmuyor .doktora gittim alttan bakıldı yumurtalıkların temiz bı sorun yok araştırılması lazım diyip tepecik eğitim araştırma hastanesine yönlendirdi.sizlerin nasıl ilerledi hangis hastenelere gittiniz yapılan işlemler neler