Z123 Bebeğim 9.5 aylık ne yemek yemek istiyor ne de uyku düzeni var ne yaptıysam olmadı. Geceleri sürekli uyanıyor. En az 10 defa kalkıyorum. Önerileri olan var mi? Doktor uyku damlası verdi damla kullanan var mi? Memnun musunuz?
Sedaliz Z123 emerek mi uyuyor , benimki de sizin gibi çünkü gece dinlenmek yok sabaha umutsuz kalkiyorum
Z123 Sedaliz hayır mama veriyorum. Her uyanmasında kucağıma alıyorum ya da pış pış yapıyorum yatağında ne yapacağım bilmiyorum siz damla kullandınız mı peki doktorunuz size bu konuda bir şey söyledi mi