Smagrnmz öncelikle hayırlı olsun canım Allah analı babalı büyütsün inşallah ☺️ ben sezeryandan yana sıkıntı yaşamadım canım şükür sürekli yürüdüm ben hiç oturmadım ameliyat akşamı yan yatmaya başladım hastanede doktorum yan yatabilirsin diyince yattım hemen bünyeden bünyeye değişen birşey tabiki her bünye bir değil benim arkadaşım mesela 40 gün sadece sırt üstü yatabildi bunyeyle alakalı birşey kesinlikle ☺️