Benim doktorum da çok faydalı olduğunu düşünmüyorum dedi. Ben takmadım karnım emzirirken kendi kendine gitti. Zayıflama açısından çok gerekli değilmiş demek ki :) Ama ilk zaman 1 hafta sonra dikişlere ağırlık yapmaması ayaktayken sarkıp acıtmaması için kullanılabilir.