Gizemlisi bende o civarda vermiştim, ilk başta bı tutmaz gibi oldu sonra hemen alıştı çok şükür , iyikide tutturmuşum diyorum. Şuan bir yaşında her zaman değilde genelde uykuya geçişte ve ağladığında veriyorum dişleri çıkmaya başladı diye. Ama kurtarıcımdı emzik benim her zaman