Nily Kizlar selam Bisey sorucamm. Bebegm 4320kg dogdu. 5gun sonunda 3975kg olmustu. Sonra 4040kg oldu. Bugun saglik ocagina goturdum 4350cikti. Suanda 24gunluk.kilo ilerlemesi normalmi acaba 10gunde yaklasik 310gr falan almis oluyo. Mama takviyeside yapiyorum gunde 2-3 kez falan Dogum kilosuna geri donmus oluyo bu sartlarda😪 Bide mamamizi degistircez sma kullaniyorduk, tavsiyelerinizi ogrenebilirmiyim
shdemir Nily Canım ben sma 1 ay kullandım kabiz oldugu icin degistirdim hippe gectim cok memnunum. 5 bucuk aylık oglum 8 bucuk kilo. Yani bence gaz icinde kilo icinde iyi bi mama tavsiye ederim