S2022 Kızlar selam oğlum 6,5aylık ilk adım arabası alayım diyorum ama gereklimi,yürüdükten sınra sonuçta bidaha kullanamayacağım çok ihtiyç mı kullananlar bilgi verebilirmi?
Dedimolabilir S2022 yani ben bebegimde almadim. Anneme gittigim zaman kedilerin pesine kalkti yürüdü 11 aylikken. Baska seylerle tesfik edebilirsiniz.
Sinem61 S2022 bence çok gerekli değil ama ben arkadaşımın önerisiyle v-tech marka yürüme arkadaşı aldım. Hayatımda aldığım en mantıklı şey olabilir . Müzikli kızım bayıldı ona sürekli onunla oynuyor ben de işimi yapıyorum. Hatta ona tutunup kalkmayı öğrendi. 1 ay oldu alalı hiç sıkılmadı. Müzikli kısmı çıkıp ayrı oyuncak da oluyor . Ama çok pahalı diye dolaptan ikinci el aldım .
Nacafa S2022 ben ilk olarak yürüteç aldım onu sevmedi ardından fisher price aktivite masası almıştım ona tutunarak yürüdü şimdi de ilk adım arabası alacağım, araba sadece ilk yürüme için değil sonrasında da kullanılıyor
Biruykusever Ben 5 aylıkken aldım üstündeki oyuncaklar dikkatini çekiyor oynuyor hala da 9 aylık olcak