ElizEla_ eşim polis canım. Konya’dan çok memnunuz üniversiteyi de konyada okuduk sonra meslek için konyayı tercih ettik. Büyük şehir, her imkan var ulaşım sıkıntısı yok. Özel hareket içinde sanırım lojman var diye biliyorum ama kiralara gelecek olursak her yer gibi 6 7 8 öyle gidiyor maalesef 🤷🏼♀️