Rabia3334 Kızlar bebegıme sabah oankek yaptım ama sureklı yaparım herzaman güzel olur bu sabah hiç güzel olmadı acaba sebebi nedir nerde hata yaptım çok aşırı lapangibi olmuştu çok mu karıştırmadım acaba
Rabia3334 Oglusumunannesii ıkı yemek kaşığı koydum aslında olabilir unu koyduktan sonra pek güzel karıştırmadım