Benim oğlum 1 bucuk yasındayken yuzune ve boynuna demlikten çay döküldü. 15 gün yanık ünitesinde kaldık yoğun bakımda. Bu arada İstanbul Anadolu yakasında sadece Kartal Lütfi Kırdar Şehir Hast ve Ümraniye Eğitim Araştırma Hast de Yanık Ünitesi var bilginiz olsun, özel hastanelerde yok. Hastanede Thiocilline kremi sürüldü tabi farklı uygulamalarda yapıldı, derisi kazıldı. Taburcu olduktan sonra sarı kantaron yağı ve Contractubex sürdük. Bu kremi de araştırabilirsiniz. Yara izi kalmaması için iyi bir krem. Kaşıntı yapıyor biraz, bu da iyileştiğini gösteriyor zaten. Çok geçmiş olsun, Allah kimsenin başına vermesin