Mukadded öncelikle hayırlı olsun. Elazığ iki defa büyük deprem yaşadı kiralık ev bulmak çok zor fiyatları çok artırdılar en az 5000 den girersiniz. İyi muhitler ataşehir, bahçelievler, çaydaçıra, cumhuriyet mahalleleri. İki büyük avm var bu muhitlere yakın. İl küçük ama gezecek yerleri var. Hiç olmadı komşuları çok yakın sıkılmazsınız. 3-4 tane özel hastane var. Doktor sıkıntısı yok çevre illerden çok gelen oluyor. Şehir hastanesi ve üniversite hastanesi gayet iyi. Eğitim sorunu yok devlet okulları özeller kadar iyi. Bi çok kurs imkanı da var. Rahat bi şehir doğu olarak geçer ama terör sorunu yok. İnsanları vatanseverdir. Havası güzel. Kışları kar yağıyor ama hemen kalkıyor öyle çok ağır kış olmuyor. Sadece bir anda ısınıp bir anda soğuyor. Asker polis lojmanları var ama onla ilgiyi bilgiyi eşiniz kendi biriminden alsa daha doğru olur. Rabbim bir daha deprem vermesin inşallah hayırlı bir yıl geçiririz.