2_premses_annesi Guner0303 kızım doğdu yüzü pütürlüydü kızamıktı. Ben kuruluk vs sandım ama bi gittik herşeye Alerjisi varmış.
Guner0303 2_premses_annesi 2_premses_annesi diş döneminde olunca salyadan mı oluyor acaba diye de düşünüyorum
2_premses_annesi Guner0303 yok bizim ki doğa doğmaz yüzü kızarıktı . Bi Alerji testi verin isterseniz