Bebeğim 3 aylık olacak bir haftaya inşallah :) Malum yaz geldi. Artık biraz daha cıbıl cıbıl sokağa çıkarırım diye düşünüyorum ama güneş kremi kullanmalı mıyım yoksa hiç güneşi tenine değdirmemeli miyim bilmiyorum. İlk çocuğum.
Tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim.
Birde en iyi güneş kremi hangisi? Ona göre satın alırım :)