Merhaba sevgili anneler. Eğer sünnet olayını düşünen erteleyen varsa size önerim büyümeden yaptırın. 3ay 11 günlüğüz bugün sünnetin 5.günü iyileşti bile bebeğim.. İlk iki gün zorladı biraz ama çabuk geçiyor korkmayın. İstanbul Anadolu yakasında oturanlar varsa çamlıca ümran tıp merkezi ümit hocaya gözü kapalı gidebilirsiniz. Yaşlı (tecrübeli) ve bu konunun ehli biri eli hızlı detaylı bilgili bir doktor. Tavsiyemdir. 👍Sevgiler 🥰