Kızlar 4 ay oldu Doğum yapalı kilomu veremediğim gibi tersine boğamızı tutamıyorum daha da kilo alıyorum 10 kilo fazlam var aslında yemeyi durdursam kilo veririm ama bişeylerin gaza getirmesi gerek DİE düşünüyorum benim gibi olan arkadaşlar varsa ben diyorum ki bi whatsap grubu açsak orada yediklerimizi paylaşsak bir rejim oluştursak falan birbirimizi gaza getirsek olmaz mı ? Lütfen spor ve diyetisyen tavsiyesinde bulunmayın spora Bebek varken gidemem diyetisyene de gittim lakin uymadım birilerinin gaz vermesi şart