zehrazehra gebelik var ise her gün katlanarak gitmesi gerekiyor yani 15 ise 30 olması gerekiyor, mesela ben 370 le öğrenmiştim bana iki kere daha baktır ikiye katlanarak giderse gebelik vardır demişlerdi. 370 de 4 haftaya falan denk geliyordu. Siz yarın bir daha baktırın, eğer yine böyle 2-3 değer yükselirse sağlıklı bir gebelik olmayabilir