
Kızlar günümü net hatırlamıyorum ama galiba iki günüm geçti 10 gündür de karnımda bir ağrı var çok şiddetli değil başka kasıkta falan bir agrim yok test yaptım ikiside aynı anda çizgiler çıktı eczacıya sordum hemen iki çizgi çıkmaz dedi 5 ve 20 dakikada çıkan sonuç gerçektir yaptığınız gibi ikinci çizgi çıkıyorsa idrar yolu enfeksiyonu vardır dedi başına gelen varmı bugün hastaneye gidicemde içim içimi yiyo 🤦