Gceylan Kızlar doğum yapalı 1 ay oluyor dikişlerim falan düştü ama dikiş yerinde 3 tane sivilce büyüklüğünde şişlikler çıkmış ve acıyor böyle bişi yaşıyan var mı nasıl geçer
gzl_2320 Gceylan 24 gün oldu doğum yapalı şişlik var ama ayrı ayrı durmuyo 2 cm kadar, doğumumun 7. Günden beri var ve çok acıyor yıkarken kurularken
1bahar Gceylan normal canım ben doğum yaptım 40 kontrolü nde doktora sordum normal dedi yiende bı doktora görün
gzl_2320 Mavisinannesi1804_ enfeksiyon için verdi fitili hala da geçmedi dünden beridir de dikişlerim acıyor düşeceği için mi anlamadım