Umarım birileri gorur🍀 kanal tedavisi yaptırdım ama kanal tedavisi yapıcam ama dişin 3 kökü var olmazsa cekilecek dedi en ön azı dişim korkuyorm cekilecek diye🥲 dün yaptı agrın devam ederse tutmamıstır geçmişse devam dedi gece ağrı olustu ama şöyle bi agrı dişlerimi sıkınca ya da dokunursam vs batma gibi bi agri postlara baktım agrı yaşayanlar olmus merak ettiğim gecer mi