Kızlar adetime 1 hafta var korunuyorduk ama göğüslerim cok şiş karnım agrıyor adet belirtisi gibi değil ilk defa böyle oluyorum 2 tane test yaptım tek çizgi ama hamile olabilirmiyim yani sürekli idrara çıkıyorum bu sabah mide bulantısıyla uyandım hamile olsamda bu kadar erken belirti verirmi bebeğim çok küçük ve istemiyorum cevaplayın nolur