Melis55123 doğma buyume balıkesırlı olarak yazıyorum hayır sadece 0 evler o fıyata değil norml 20 senelk evlerde o duzeyde çok uçurdular kiralaeı benim evim 5 yıllık olmasna rağmen 1700 kirası mesela balıkesir kucuk oldğundan ulaşım çok rahattır genel olarak sorun yaşamazsınız ama sosyallik pek aramayın avlu var avm var istbl gbi bi yerden geliyorsnjz şaşırabilirsinşz ama çok güzeldir şehrimiz sevmeyeni çok azdır memurlar artrdı zatwn bu kiraları çok terch edildiği için ne koparsak kar dedi ev sahipleride plevne bahçelievler o taraf elittir rahat edersiniz