aselenamom Merhaba bacikolarım tayinimiz imralıya çıktı eşi kuzeni abisi ya da tanıdığı olan var mı orada çalışan çalışma düzeni nasıl telefon felan yasakmış galiba ben iki çocukla napıcam 😩 bilen varsa yazsın lütfen