-merak- Bebeğim 5 günlük dışkısını yediği için yoğun bakımdaydı. Şuan yoğun bakımdan çıktı 3 gündür penisilin tedavisi görüyormuş. Daha kaç gün tedaviyi görürüz net bir bilgi de vermiyorlar? Bu arada sağ bacağı da kırık sezeryan olmama rağmen.
0000Bahar -merak- benim de bilgim yok ama bacağı nasıl kırılmış ah yavrum benim çok geçmiş olsun umarım hemen iyileşir
Elfelf475 -merak- Allah şifa versin. Ancak bacak kırıgı konusu bence arastırılmalı. Bir can kolay mı büyütülüyor. İnşallah en kısa zamanda iyileşir minik savaşçı
-merak- 0000Bahar bize de söylemiyorlar sezeryan doğumda sağ baldır kısmı kırık alçılı duruyor daha 2 haftamız falan var alçının da çıkmasına. Anne karnında kırılmıştıra kadar da lafı getirdiler
0000Bahar -merak- bence bu konuyu uzatın söylememek ne böyle saçmalık mı var şikayette bulunun anne ne bilim ya bana saçma geldi ah içim gitti valla ya
0000Bahar -merak- bence şikayette bulun canım yazık günah sezaryen bide doğumun ne olabilir ki bacağı kırabilir el kadar bebenin Allahım ya doktorlara da güven yok
-merak- 0000Bahar il sağlığa hastanede hasta haklarına başvurduk. İmzayı attığımız için önceden birşey olmayabilirmiş.