nurze01 Dilosko malesef bende. Benim doğum süreci çok ani ve kötü oldu. Ama çok şükür unuttum kızımı kucağıma alınca 🥲 Allah kimseye yaşatmasın
Dilek0001 2delibirarayagelmemeliydi benim de aynı şekilde tam bir hafta sonraydı 38+0 ani sezeryana alındım ☺️