Esra_58 ilkey27 ben Sivasliyim merkez olursaniz cok güzel ilçeler hakkında tam bilgim yok yıldızeli var küçük Şarkışla ona bakarak daha büyük
bal_cocuk ilkey27 bende sivaslıyım merkezde rahat edersinizz. Onun dışında koyulhisarda askere polise öğretmene saygı sevgi çoktur hürmet ederler. Susehri biraz daha büyük imkan açısından da bazı seylere ulaşım daha rahattır. Bende öğretmenlik için atama bekliyorum istanbuldayım normalde ama eger sehirdışı olursa koyulhisar yazmaya niyetim var
Gamzeparlak1 ilkey27 aslında Kayseri’ye de yakın olmak isterseniz Gemerek yazabilirsiniz,küçük bı yer ama aradıklarınızi yenicubuk ta da bulursunuz. Şarkışla da en büyük ilçesi,pahalıdır ama şehir gibidir. Yine Kayseri’ye de yakın,gezmeniz açısından söyledim.
ilkey27 Esra_58 ya çok teşekkür ederim ama büyük ihtimalle ilçeye verirler askerleri hep ilçelere veriyorlar ilk önce
Esra_58 ilkey27 yani tam bilemeyecem oraisini ama fazla pahalı değildir aşırı kalabalık değildir ama nerden gidiyorsanız kışın zorlanirsinz çünkü çok soğuk olur bilin yani 😂😂😂
Esra_58 ilkey27 yani Sivas kışın çok soğuk olur bilginz olsn onun haricinde zatn inşallah seversiniz zatn insanı sıcak kanlı yardımsever
mhdmraa ilkey27 kucuk bir ilçe. Jandarma karakolu gemerekte bir de yeniçubuk diye bir yeri var daha merkezi orda oturuyoruz gemerek daha köy gibi bir yer Yeniçubuk ilce merkezi. Öyle kafeler mağazalar falan yok tuhafiyeler ve 2 3 pastane var sakin bir yer
ilkey27 Canan2507 ya hayırlı olsun inşallah gönlümüzdeki yere de düşeriz de şu il içi taynler bir aciklansa
ilkey27 Gamzeparlak1 biz de hep merkezi yazdık su şehrini yazdık il icilere bakalım nereyi verecekler
Canan2507 ilkey27 inşallah gönlümüzce yerler olsun 🌸 evet açıklansa bir an önce bu belirsizlik zor oluyor 😅
ilkey27 Canan2507 ay kesinlikle valla evi temizleme isteği bile gelmiyor biran önce gidip evimi kurmak istiyorum