Bir şey sormak istiyorum belki başınıza gelmiştir eşime bir şort aldık waikikiden dış etiketi yok ve dizinde yırtıklı kısımlar oluyor ya orası kopmuş şekilde geldi. Bu ürünü iade edebilir miyim? Çünkü sitesinde dış iç etiketi kopmamış ve hasarsız ürünlerin iadesi kabul edilir diyor. Hasarsız olsa zaten iade etmem ki. Bilen var mı süreç nasıl işliyor?