bebislihayat_ kızlar selammm💐 benim bebişim 3,5 aylık. gündüzleri uyanıklık süresine dikkat ediyorum ve 1.5-2 saatte bir yatırıyorum ama assssla kesintisiz uyumuyor. mesela 40 dk bile uyusa 2 defa kalkıyor🤦🏻♀️ bu durumu yaşayan oldu mu, nasıl çözdünüz var mıdır tavsiyeleriniz? 💐
Z-6578 bebislihayat_ bnm bebeğim de 3+6 da aynı şekilde ama 3,5 ayda zaten uyku gerilemesine giriyormuşlar 30dk ile 2 saat arası uyurlarmış doktorum öyle söylemişti keşke tek sorun gündüz uykusu olsa gece de aynı oluyor bnm bazen
penyy bebislihayat_ ya gece uyusunda gündüz gerçekten önemli değil dediğim anlardayım🤦🏻♀️ Gece beş kez uyanıyor benimki
Eymenss Balkiz12 benimde öyle ya 4 saat uyutmadım bugün 7 de yatırdım yarım saate uyandı aha halıda geziyoz 😭
Mgf bebislihayat_ o aylarda bizimde öyleydi Büyüdükçe düzene giriyo. Bizm 6.aydan sonra düzene girdi.
Baharat5561 5.5 aylık kızım var gece ve gündüz uykuları iyidi fakat 5.aya girince ne gündüz uykusu kaldı ne gece uykusu 20 dk bir uyanıyor geri uyutmaya calışıyorum uyumuyor gece uykuları da bu şekilde sabah 4 5 te kalkıyo 6 ya kadar uyutmaya calısyorum 7.30 da geri uyanıyor sebebini halen çözemedim
34Merve93 Baharat5561 aynı durumu yaşıyorum bıktım artık her gece uyanıp emdikten sonra geri uyuymamasından destekli mi uyuyor sizinki
2_anne_ bebislihayat_ geçen aydan beri gündüz düzenimiz yok. Gündüz uyumuyor saatlerce uykusuz kalıyor. Ne yapacağım ben de bilmiyorum hiçbir şekilde düzene sokamadım. Yatırıyorum hemen kalkıyor bazen 40 dk bazen 1 saat ancak keyfi gelecek de 2 saat uyuyacak
Melek3452 Suan 11 aylik oglum var, dediginiz gibi ayni sekildeydi oda, Ama zamnla uykulari uzamaya basliyo elbet, anlicaginiz gecici gunler, atak haftasi olabilir.
Yagmur_24 bebislihayat_ bu benim… benim çözm yokhatta bağışıklığım düşmüş yorgunluk ve stresten allah affetsin ama uyanınca beynim uyuşuyo.. uyku saati gelince de bebeğimi alıp uyutmaya çalışmak gözümde büyüyo bazen o kucağımdayken ağlıyorum çok üzülüyorum verdiğim emeğe değse bari kısa kısa uyuyo geriliyorum iyice çocuğuma faydam olmuyo.. bazen uyutmak istemiyorum inanın çok canımı sıkıyo bu durum resmen neşesiz bir robotum ben.
bebislihayat_ Yagmur_24 kesinlikle sizin de anlattığınız duygu durumlarının aynısını yaşıyorum.. ağlıyorum çoğunlukla ben de🤦🏻♀️
Sinem61 bebislihayat_ o aylarda normal. 6 aydan sonra biraz düzeldi 8 aydan sonra tam düzeldi benimkinin. Ama desteksiz uyutuyorum belki onunla alakalı olabilir
_senam Sinem61 desteksiz nasıl uyutuyorsunuz nasıl başardınız 5 aylık olduk bıktım sürekli sallamaktan yaa. Uyumuyorrrrrrrr çıldıracam uykusu olduğu halde sallıyorum uyumuyor uyuyorsda yarım saat sonra uyanıyor
Balkiz12 bebislihayat_ inşallah çözüm bulursunuz bebek uyumadığı zaman annelerde bebeklerde etkileniyor kesinlikle uykusuzluk cok zor
Yagmur_24 bebislihayat_ annem de hrmrn ağlama bilmemne bana kızıyor. Haklı şanslıyız çocuklarımız sağlıklı uyumazsa uyumasın illaki uyuyacak vs vs ben farkında değil miyim ama psikolojim altüst resmen. Keyfim neşem bitmiş. Doğum günüm grldi ne istersin diye soruyolar cevabım uyumak … uyumak iatşyorum bebeğüm de uyusun uzun uzun ne derdim olacak başka
Serminakaya bebislihayat_ benim oğlumda 6.5 aylık gündüz 40 45 dkka uyuyor gece ise 3 saatte bir acıkıyor sürekli ağlıyor. 6 aydan sonra kesintisiz 6 7 saat uyuması gerekir ama Malesef çözüm bulamadım bende