Balkiz12 sinopta okudum ve eşim orada görev yaptı yıllarca o kadar güzel bir yer ki tabii merkezse, ilçeler için aynı şeyi diyemem. Metropolden geliyorsanız sizi zorlar ama küçük şehirden geliyorsanız harika. Sessiz sakin ama biraz fazla pahalı bir şehir. Yazları çokça kalabalık olabiliyor ama kısa sezon sorun olmaz :)