ebrarmiray Dayanamıyorum 21 günlük olduk göğüslerim yarıldı çok kötüyüm korka korka veriyorum emzirmek için lansiosh kullanıyorum duzelmiyo ilk emerken bir acıyı kollarimdaki damarlar bile acıyo varmı akıl verecek olan
Dila97 ebrarmiray gogus ucu kalkani dediler banada 300 tl ye aldim ama kullanmadim bianda gecti toplasan 1 hafta anca kullnamismdir duzelide kullanmadim almak istersen 200 e satabilirim
xtutku ebrarmiray silikon göğüs ucu kullan emzirme önxesi ve sonrası soğuk su ile yıka ve emzirmediğin sürelerde havalandır
34212 ebrarmiray garmastan Pomad alın 2 tane gümüş kapak, lanshion krem hiç işe yaramadı ama bu krem efsane bide sürekli hava alsın
NesliEce ebrarmiray bende sıfır var dusunrsenz eğer silverette nin e bebekten 600 TL ben 450 e verrm almak istersenz eğer
YeniAnnee22_04 Sağlık ocağına gittim ben Fito kremle majezik diye bir krem yazdı bende fayda bulamamıştım ama bu krem bana çok iyi geldi emzirdikten hemen sonra sür emzirmeden öncede güzelce yika 2 3 kullanımdan sonra hemen etki ediyor