İyi günler herkese..6 aylık,çoklu besin alerjisi olan oğlum var.. 15 gün önce sütüm kesildi ve neocate allerji mamasına gectik. Daha önce Aptamil in allerji mamasını denemistik çok kusturdu neocate daha iyi geldi ona göre. Ama ne yaptıysam iciremiyorum. 2 saatte 30 CC 60 CC ancak içiyor o da zorla. Uyurken veriyorum yine 60 CC yi geçmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Benm gibi allerji maması kullanan ya da bu şekilde mamayı iciremeyen annelerimiz var mı😔