Hlldrk bingöl sakin küçük nezih bir şehir gezilecek pek yerleri yok avm küçücük hastane açısından pek iyi değil kışları çok soğuk ve karlı hala yaz gelmedi buralara 1 yıldır bingöldeyiz cevap vermek istedim bura gelmeden önce buralarda çok gezdim bingöl hakkında bişey öğrenemedim yardımcı olayım dedim☺️