Hlldrk gıtmek istemiyorum bingölden hiç küçuk güzel bır yer kucuk bı avm sı var e bebek cıvıl karaca felan hıc bırsey yok. Ama yenı avm acılıyo orada olabılır. Ev kıraları uygun pahalı degıl cok batıya göre gezecek yer pek yok ama bıkac pıknık yerı var. İş olarak eşim jandarma rahatız o kadar cok yogun olmuyor 7 5 çalışıyor