Çocuğum 15 aylık 4 5 aylikdan beri ayakta sallanıyor ama kısa surede uyuyordu m ama şimdi 4 de uyandı 1 saat ayakta salladim. Yarım saat başka türlü yatırmaya çalıştım yatmadı şimdi tekrardan ayakta sallmaya çalışıyorum ben ne yapicam bıktım yoruldum ya ter içinde kalmıştım şimdi de donuyorum usumekten. Kimi görsem kendi kendine uyuyorlar benimki niye böyle canımı çıkarıyor