Yorumları okumadım ama bnmkide öyleydi 7.aydan 9 a kadar fln ben sinirden kendime zarar verdim stresden otoimmun hastalıgım çıktı çok zor anlıyorum .. uyku eğitimi verdim ben sizde deneyin derim kolay değil ama 2 ay sürdü çok şükür düzene girmişti.. 1 yaşından sonra uyanmadan uyudu arkadaslrımınki gece 2-3 kes kalkarken biz rahata kavuşmuştuk