bebegimherseyim08 Benim bebeğimde kaptı bu hastalığı, doktora götürdük 2 büyük boy serum taktı düzeldi çok şükür. Bol bol sıvı ver beslenmesini arttır, su özellikle ateşi düşmezse götür. Benim bebeğim de yeşil kusmada vardı. Mutlaka götür hatta serum takmalarını isteyebilirsin. Allah şifa versin inşallah