Ya ne berbat bir atak ben 4. Ayda da çok zorlandım. Emmeyi bıraktı resmen sadece gece emiyor. Ek gıda ile de olmuyor sürekli. Uyku desen ne gece ne gündüz yok sürekli huysuz mızmız ağlak ve ilgi manyağı bir bebek haline geldi. Dışarı çıkamıyoruz bebek arabasından sıkılıp hemen kucak istiyor kucakta bile ağlıyor gerçekten yoruldum artık ☹️ sürekli sebepsiz ağlıyor hiç uyumuyor ya