Günlerdir uğraşıyorum oğlumun dişi çok ağrıyor 4 yaşında ve dolgu vs yapılır mı bilmiyorum, mhrs den sürekli bakıyorum randevu talepleri de oluşturdum. Fakat hiçbir şekilde randevu düşmüyor aradık yine yok, en yakın 16 sında var dediler şaka gibi ya resmen Ümraniye gibi yerde diş hastanesi bile yok çok kötü. Hatta bu konuda yetkili yerlere nerden ulaşırım bile şikayetimi de dile getireceğim her şey gibi dişin de aciliyeti var hepimiz özele gidemiyoruz ki durumu el vermeyen onlarca insan var muayene ücretleri almış başını gidiyor zaten.
Buna ek olarak bir sorum daha var oğlum çoğu şeyi yemiyor çocuk diye herkes abur cubur verdi tatlı şeyleri çok sever oldu ve bu konuda beni çok üzüyor aşırı seçici ben onun sebzeleri de faydalı besinleri de yediğini görmek istiyorum. Kahvaltıda peynir zeytin yemez bile babası da öyle değişmiyor huyu bu konuda umarım babasına çekmez. Çocuğu benim gibi yemek konusunda aşırı zorlayıcı olupta yedirebilen varsa yardımcı olacak fikirleri yazabilir mi? Daha çok büyümeden tabuları yıkmaya ihtiyacım var. Dipnot/sütten kesmeden önce anlamıyordu pek sarma da yiyordu artık o da dahil çoğu şeyi yemiyor yani karışık yemekleri vs yemezz yani aç olsa acıktım demiyor bile ben zorla yemek verir oldum nazara mi geldi acaba önceden yiyordu görgüsüz gibiydi biraz sofraya gelir yerdi herkes görürdü sonra değişti huyu. Bugün eltime gittim uslu falan dedi mesela tam uyudu bir saat önce altına işedi resmen nazar yani.