NilDua benim kızımda 4 ay 11 günlük atak dönemindeyiz uykusu normalde çok düzenlidir ama 1 haftadır uykuya direnme tabi aşıda olduk onunda etkisi atak matak hepsi bi arada çok huysuz oldu ya 🥹 uykusunda gözü kapalı ağlıyor bi anda inşallah düzelir o uyandıkça ben uyutmak için diretiyorum çok güzel düzen kurmuştuk bozulsun istemiyorum ya bakalım hangimiz kazanacak 😡😂