Turuncgil 2 aylik bebegim var kaynımın düğünü olacak abiye elbise aldim fakat önü acilmiyor arkadan fermuarli. Bebegim emiyor mama vs almiyor. Dugunde napabilirim fikir verirmisiniz
Asel47- Turuncgil sağıp kaşıkla yedirin yada gelin odasında emzirin yanınızda destek olcak biri olursa iyi olur benim bebeğim biberonla almıyordu kaşıkla da çok nadir arkadaşımın nişannda abiye giydim odaya girdim alttan açtım mecbur ya hiç bişey olmaz yeterki aç kalmasın
Poyraztaha Turuncgil keşke elbise değilde takım alsaydınız daha rahat ederdiniz gelin odasında emzirirsiniz diye düşünüyorum
mmerwe Turuncgil müsait olan bir odaya geçip üstünüzü çıkarıp emzirin. Yanınızda eşiniz veya yardımcı olacak rahat ettiğiniz biri olsun.
GezginPaNDa Öncelik sağım yapın bebeği biberon ile besleyin. Ya da gelin odasında fermuar açıp elbise indirip emzirin